niedziela, 25 marca 2012

[TAG] Muszę to mieć!

Już od jakiegoś czasu krąży po blogach tag zatytułowany Muszę to mieć. Uważam że to bardzo fajna zabawa i pozwala dużo dowiedzieć się o blogerkach i ich preferencjach. Nikt mnie osobiście nie tagował ale wiele dziewczyn zachęca aby każdy zrobił ten tag.


Zasady:

1. Napisz kto Cię otagował i zamieść zasady.
2. Zamieść baner tagu i wymień 5 rzeczy, które znajdują się na Twojej liście kosmetycznych zakupów.
3. Wymień rzeczy, które zamierzasz kupić bądź te, które chciałabyś mieć.
4. Staraj się myśleć kreatywnie i nie przepisywać odpowiedzi od innych.
5. Krótko wyjaśnij swój wybór. Możesz także wkleić zdjęcie każdego kosmetyku.
Zaproś do zabawy 5 lub więcej blogerek.
 

1. Tangle Teezer - mimo że jest to dość droga zabawka to szczerze mówiąc pokładam w niej dość duże nadzieje. Moje włosy są długie, gęste i grube, a do tego łatwo się plączą i mam nadzieję że taka szczotka pomogła by mi w rozczesywaniu.


2. Szminka Chanel - dla mnie to taki dotyk luksusu, na który mnie stać. Jest droga jak na szminkę bo drogeryjne można kupić za 10% jej ceny, ale nie jest to znowu kwota przez którą musiałabym się zadłużać, czy wyrzekać przyjemności przez wiele miesięcy (jak np torebka Chanel ;) ) Chyba najbardziej mnie nęci Rouge Coco w kolorze Paradis o której pisała już Agata co ma nosa.


3. Dwa lakiery z wiosennej kolekcji Essie Navigate her, a dokładniej Orange it's obvious oraz A crewed interest. Są śliczne a ja dodatkowo uwielbiam jakość Essie, mimo, że krycie jest czasem kapryśne.


4. Korektor Collection 2000 Lasting Perfection Concealer - niedługo będę w UK więc muszę się koniecznie w niego zaopatrzyć, zwłaszcza że jest niedrogi i zbiera same świetne recenzje.

5. Ostatnią rzeczą którą muszę mieć jest róż do policzków Make Up For Ever Sculpting Blush w kolorze 10 Satin Peach Pink. Sama nazwa dobrze wyjaśnia co to za kolor. Mam już jeden róż tej firmy i jestem niesamowicie zadowolona z jego pigmentacji i wydajności, pędzlem trzeba tylko lekko dotknąć różu bo inaczej można przesadzić. Świetnie się rozciera i ma piękne wykończenie.


Pewnie już wszyscy zrobili ten tag, więc nie będę zapraszać nikogo konkretnego, ale jeśli ty jeszcze go nie zrobiłaś to nie ma na co czekać, czuj się otagowana :)

4 komentarze:

  1. W wolnej chwili chętnie zrobię ten tag u siebie :)Co do Tangle Teezer - jest moim marzeniem, na które szkoda mi pieniędzy :D

    OdpowiedzUsuń
  2. TT tez powinnam miec, bo niebawem zostane bez wlosow zupelnie:(
    piekny roz pokazalas, na nieszczescie ma niedaleko domu ich salon...pewnie tam polezę.

    OdpowiedzUsuń
  3. mam tangle teezer i korektor z collection 2000 i jestem bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja mam ten korector z collection 2000 ale szczerze mówiąc, średnio jestem z niego zadowolona....

    OdpowiedzUsuń