wtorek, 24 kwietnia 2012

Denka marca i kwietnia

Muszę już powyrzucać te walające się opakowania, dlatego dziś będzie notka denkowa. Niewiele udało mi się zużyć w ciągu ostatnich dwóch miesięcy mimo, że bardzo się starałam. Cóż, bywa.


Zaczynamy od lewej:

Ziaja Tonik Ogórkowy - mój absolutny faworyt jeśli chodzi o toniki. Tani, pięknie pachnie tak jakbyśmy się spodziewali - ogórkami, odświeża twarz, bardzo przyjemny w stosowaniu.

Alterra Szampon nadający połysk z brzoskwinią i pszenicą - recenzowałam go już na blogu, więc nie będę się rozpisywać. Chętnie go jeszcze kiedyś kupię.

Ziaja Szampon intensywny kolor do włosów farbowanych - Całkiem przyjemny szampon bez silikonów. Włosy były po nim trochę splątane, ale do przeżycia. Kosztował ok 6-7 zł Przyjemnie pachniał i był całkiem wydajny. Za tę cenę na pewno polecam - zawiera SLS więc nada się do zmywania cięższych stylizacji i silikonów z włosów.

Ziaja Intima Kremowy płyn do higieny intymnej - Znowu tani kosmetyk za kilka złotych. Jest to już moja któraś butelka z kolei. Ma bardzo dużą pojemność i wygodną pompkę. Sprawował się przyzwoicie.

AA Wrażliwa natura Nawilżający żel do mycia twarzy - Nawilżający to on nie jest (jak żaden inny żel do mycia), ale bardzo dobrze radził sobie z myciem twarzy i nie przesuszał. Zmywa makijaż, nawet liner w żelu Essence. Zapach nie jest super przyjemny ale i tak lepszy niż jego kolegi z serii dla skóry wrażliwej. Ma lekko galaretkową konsystencję, podobną do szamponów Alerra.

A wam jak idzie zużywanie zapasów? Też tak ciężko jak mi?

9 komentarzy:

  1. uwielbiam tonik ogórkowy tak samo jak Ty! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Polecam, jest naprawdę warty wypróbowania, szczególnie, że kosztuje ok 5-6 zł.

      Usuń
  3. również bardzo lubię te żele do higieny intymnej z Ziaji, jedne z lepszych i cena przystępna

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem strasznie ciekawa szamponów z Alterry, ale za nic nie mogę się przełamać i ich kupić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam je, ale jeśli nigdy nie używałaś szamponów bez silikonów i slsów to przygotuj się na dziwne wrażenia ;)

      Usuń
  5. ciekawi mnie ten tonik, każda zachwala może jednak coś w nim jest:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko nie spodziewaj się cudu, bo on nie tańczy i nie śpiewa, a tylko przyjemnie pachnie i tonizuje skórę ;) Jeśli nie jesteś "tonikową dziewczyna" to możesz poczuć się zawiedziona.

      Usuń
  6. muszę wypróbować ten tonik ;)

    OdpowiedzUsuń