poniedziałek, 30 kwietnia 2012

Wylądowałam

Pewnie kilka z was wie, że miałam w planach przeprowadzkę. Oto jestem już na miejscu. Mieszkam teraz w UK. Trafiłam do pięknej okolicy, do dość dużego domu (który wynajmujemy w sumie w osiem osób). 

Mamy ogródek z małą "szklarnią"!



Obok jest piękny park i jeśli macie ochotę to wkrótce zrobię kilka zdjęć.
Na jakiś czas niestety jakość zdjęć mocno spadnie bo nie byłam w stanie zabrać swojego aparatu, więc do dyspozycji mam tylko komórkę :( Przed wyjazdem udało mi się obfotografować jeszcze kilka kosmetyków, więc pojawi się kilka recenzji z dobrymi zdjęciami i miejmy nadzieję że do tego czasu mój stary, wysłużony aparat przyjdzie do mnie.

Pozdrawiam :*

5 komentarzy:

  1. poznawaj nowe miejsce i ja czekam na relacje! i bardzo sie ciesze, ze jestes w UK moze kiedys przyjde poskomlec o jakies lushowe pysznosci:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak tylko się ogarnę i dowiem się gdzie tu jest Lush to na pewno dam Ci znać ;)

      Usuń
  2. Oby Ci się dobrze tam mieszkało! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oby Ci się mieszkało jak najlepiej, czekamy na refleksje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam nadzieje, że będzie Ci się tam dobrze mieszkało :)

    OdpowiedzUsuń