wtorek, 10 kwietnia 2012

Mierzymy się z legendą - Bobbi Brown Shimmer Brick

Ostatnio odkopałam i odkurzyłam mój jedyny kosmetyk znanej marki Bobbi Brown. Jest to Shimmer Brick Compact w kolorze Nectar. Od kiedy tylko go spróbowałam, wiedziałam, że będzie moim ulubieńcem do samego dna, jednak skubaniec jest tak wydajny, że mimo iż nasz związek trwa już ze dwa lata to on ani myśli sięgać dna. I powiedzieć by można, że to miłość doskonała, bo skoro on nie dość, że piękny to do tego wydajny. Kobieta jednak szybko się nudzi i porzuca płomienne uczucie na rzecz innego, nowszego modelu.



Całe szczęście, że kosmetyk nie ma uczuć i kiedy po długim czasie wróci się do niego to on obrażalski nie jest i dalej czyni dla nas cuda, za które go pokochałyśmy. Tak oto Nectar znów będzie pewnie gościł przez prawie całą wiosnę i lato na moich policzkach i powiekach jako na nowo odkryty KWC.


Uwielbiam jego opakowanie. Jest tak proste, że już chyba prościej zaprojektować go nie można. Wykonane jest z wysokiej jakości błyszczącego plastiku. Mimo sędziwego wieku i obijaniu się o sąsiadów w kosmetyczce, mimo kilku upadków wygląda praktycznie nieskazitelnie. Wyposażony jest w ogromne lusterko, które ma poprawiać nam humor - szkło jest przyciemnione, lekko brązowe przez co nasza cera bardzo ładnie prezentuje się w odbiciu. Och, Shimmer Brick, ty komplemenciarzu ;)


W środku kryje się 5 błyszczących paseczków w kolorach koralu, brzoskwini i jasnego złota.  Po zmieszaniu otrzymujemy przepiękny brzoskwiniowo-złoty odcień z maleńkimi złotymi drobinkami. Kosmetyk przepięknie wygląda delikatnie nałożony jako rozświetlacz, lub przy super jasnej karnacji nałożony trochę mocniej jako róż. Czasem używam go również jako cieni, co pozwala na niesamowite rozświetlenie powiek. Shimmer Brick jest zdecydowanie uniwersalny.


Cena niestety jest bardzo wysoka, zwłaszcza w Douglasie, gdzie jego koszt to ponad 200 zł. Za tą cenę raczej bym go nie kupiła. Ja swój kupiłam na Truskawce i w promocji zapłaciłam za niego ok 70 zł.

Podsumowując - Bobbi Brown Shimmer Brick Compact w kolorze Nectar jest świetnym i uniwersalnym kosmetykiem. Biorąc pod uwagę wysokiej jakości opakowanie i wydajność zdecydowanie można powiedzieć, że dostajemy to za co płacimy czyli wysokiej klasy produkt. Jeśli zastanawiałaś się nad zakupem słynnych paseczków, to mogę je z pewnością polecić bo jedynym minusem jaki znalazłam jest ich oryginalna cena, ale jeśli uda ci się je dorwać w jakiejś promocji to nie zastanawiaj się! Bierz!


Ocena: 9/10
(- 1 za cenę)

12 komentarzy:

  1. W opakowaniu kolor wydaje sie bardzo intensywny ale na dłoni wyglada po prostu pieknie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A na ręce i tak nałożyłam go dość sporo, więc nałożony lekką ręką daje tylko złoto-brzoskwiniowy połysk.

      Usuń
  2. Echhhhh, wchodząc tu miałam nadzieję, że wybijesz mi go z głowy... :)

    OdpowiedzUsuń
  3. 200zł? No nie, a już miałam go kupić :(

    OdpowiedzUsuń
  4. z Bobbi brown mam tylko roz w kolorze palle pink i to jest moj ulubiony roz!!! tak jak piszesz - mega wydajny , przepiekny i tylko cena ...... ech

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny, ale ja już się napaliłam na dwie rzeczy od Bobbi, ech będzie musiał poczekać:-( A taki ładny:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. właśnie się zakochałam :D

    OdpowiedzUsuń
  7. zaiste piękną taflę maluje na skórze <: chcęęęę

    OdpowiedzUsuń
  8. wyglada przepieknie! ojj szkoda, ze cena az tak wygorowana :(

    OdpowiedzUsuń