piątek, 13 kwietnia 2012

Lunch czyli drugie śniadanie po naszemu

Naszło mnie na coś zdrowego do jedzenia. Przygotowałam więc sobie przepyszne kanapki. A żeby nie było, to się chwalę. A co! Niech się moje czytelniczki trochę poślinią do monitora! ;)


Bazę kanapek tworzy mój ulubiony chleb pełnoziarnisty z orzechami z lokalnej piekarni. Oj będzie mi go brakować jak wyjadę :( Pieczywo posmarowałam białym serkiem ze szczypiorkiem, na to listek sałaty lodowej - uwielbiam jej chrupkość - dwa cieniutkie plasterki mozzarelli, kawałek wędzonego łososia, kleks sosu czosnkowo-ziołowego na bazie jogurtu greckiego, a na koniec plasterek jajka.

Oczywiście żadna kanapka nie smakowałaby odpowiednio bez czarnej herbaty w ulubionym kubku.


A wy jakie lubicie kanapki?

5 komentarzy:

  1. moja ulubiona kanapka składa się z sałaty lodowej, żółtego sera, pomidora, rzodkiewki i szczypiorku:) - taka zwykła ale pyszna

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo w moim guście- tylko zdjęłabym jajo :D Ale łosoś :) Mniam- uwielbiam jego połączenie z papryką :)
    Zapraszam do mnie;)
    Agi

    OdpowiedzUsuń
  3. Przyłączam się do obserwowania, przyciągnęła mnie szata graficzna i te kanapki! Swoją drogą "mój ulubiony kubek" to dopiero dobry temat, wróżę mu przyszłość!
    Zapraszam też do siebie (w progi skromne, acz rozwijające się :) )

    OdpowiedzUsuń