wtorek, 10 kwietnia 2012

Catrice Eyebrow Set

Dziś mam dla was recenzję kosmetyku, którego używam codziennie. Jeszcze rok temu gdyby ktoś mi powiedział, że nie będę wychodzić z domu bez podkreślonych brwi, to popukałabym się w czoło. Teraz szczerze mówiąc nie wyobrażam sobie bez tego produktu makijażu zarówno wieczorowego jak i dziennego. Przedstawiam wam Catrice Eyebrow Set czyli zestaw cieni do brwi. Jestem blodnynką i moje brwi są dość jasne, szczególne w zewnętrznych końcach, czyli tam gdzie teoretycznie powinny być najciemniejsze. Dodatkowo nadmierna "regulacja" w młodości zrobiła swoje, więc łuki są bardzo "dziurawe", więc taki wspomagacz jest im niezbędny.


Produkt zapakowany jest w czarne plastikowe pudełeczko. Samo tworzywo jest całkiem dobrej jakości, jednak napisy jak widać ścierają się w niezbyt estetyczny sposób.


W środku znajdziemy lusterko i to co najważniejsze czyli dwa matowe cienie w kolorach chłodnego brązu i beżu. Łącznie otrzymujemy 4 g produktu ważnego do 24 miesięcy po otwarciu.


Z boku znajduje się niewielka szufladka, w której znajdziemy mini pęsetkę oraz mini skośnie ścięty pędzelek i mini szczoteczkę do rozczesania brwi.


Mini przypory nie są zbyt wygodne w użyciu, ale na weekendowy wyjazd, gdy nie chcemy brać pędzla, szczoteczki i pęsety jest w sam raz.


Ja na co dzień do nakładania produktu używam ściętego pędzelka firmy Inglot o numerze 31T. Jest on dość miękki jak na pędzelek do brwi, ale dzięki temu efekt podkreślenia jest bardzo delikatny, idealny dla blondynki.


Od góry: zmieszane oba cienie, jaśniejszy cień, ciemniejszy cień.

Same cienie nie są mocno napigmentowane, ale dzięki temu trudniej zrobić sobie krzywdę. Mimo to są bardzo wydajne, w końcu potrzeba tylko niewielkiej ilości by doprowadzić brwi do porządku.

Podsumowując, brwi są bardzo istotnym elementem makijażu, który często jest pomijany. Moim zdaniem warto zainwestować w ten, czy inny produkt do makijażu brwi i przekonać się ile dobrego może zdziałać. Catrice Eyebrow Set dla mnie jest nieodłącznym elementem codziennego makijażu i jak na razie nie szukam niczego innego.

Ocena: 10/10

8 komentarzy:

  1. Widać dobry produkt i za małe pieniądze, już wiem po sięgnąć jak będę zmuszona używać paletki do brwi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. poka na brewkach <: kusi mnie by zdradzić moja paletkę essence

    OdpowiedzUsuń
  3. A czy moglabys napisac jaka jest roznica miedzy cieniem do powiek, a tym do brwi? Dla mnie to jedno i to samo, zawsze szkoda mi wydac kase na cien do brwi, poniewaz uwazam, ze jesli ktos maluje cieniem, to matowy do powiek takze spelnilby to zadanie. Ja uzywam kredki do oczu i jakos szczesliwie sie nie sciera :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie niczym. Chodzi o to by znaleźć odpowiedni kolor i jeśli ma się taki w zwykłym cieniu do powiek to nie ma większej różnicy. Tak samo jak i tych można używać jako cieni do powiek lub linera - co czasem robię.

      Usuń
    2. Dziekuje Ci za odpowiedz bo strasznie nurtowalo mnie to pytanie a cieni typowo do brwi jeszcze nie mialam okazji uzywac :) Pozdrawiam!

      Usuń
  4. uwielbiam ten zestaw, ma u mnie taką samą notę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten z Essence zupełnie mi nie przypadł kolorystycznie do gustu. Póki co mam ze Skinfood, ale szukam czegoś podobnego dostępnego w Polsce. Może to się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  6. kusi mnie ten zestaw już od dawna i myślę że w tym miesiącu trafi wreszcie w moje ręce:D

    OdpowiedzUsuń