czwartek, 5 kwietnia 2012

Czym będę malować paznokcie tej wiosny

Mam dosyć sporą kolekcję lakierów, ale nie będę pokazywać jej na raz, bo to by wyszedł jakiś maraton a nie post :) Dziś jednak pokażę jej część, tą po którą najczęściej będę sięgać na wiosnę.


Część lakierów niestety będziecie musiały potkatować jako inspirację, bo albo są już wycofane albo były z limitowanych edycji. Ale jest też kilka nowości, które kupiłam niedawno.

Zacznijmy od nudziaków.


Od lewej:
Catrice 830 Salmon& Garfunkel - pokazywałam go w niedawnym haulu - jest to łososiowo-róźowawy nude jest bardzo jasny i u mnie bez jakiegoś odpicowania brokatem nie wygląda zbyt dobrze, ale kolor bardzo mi się podoba.
Golden Rose Care+Strong 185 - Śliczny, lekko różowy nude, niestety słabo kryje i potrzeba ok 4 warstw żeby dobrze się prezentował.
Paese 116 - Jeden z moich ulubionych nudów. Kremowy, ładnie kryje po dwóch warstwach, wysycha standardowo, całkiem nieźle się trzyma i nie daje efektu dłoni manekina.
Wibo Lovely Crystal Strenght  - niestety numer się wytarł . Dość ciemny beżowy nude z leciuteńkim perłowym połyskiem. Dobrze się nakłada i na moich paznokciach wytrzymuje ok 4-5 dni.

BTW - właśnie lakiery Lovely z wielkim tandetnym kryształem są jednymi z moich ulubionych tanich lakierów - mimo, że długo broniłam się przed ich zakupem z powodu okropnego opakowania.

Czas na róże:


Od lewej:

Wibo Lovely Crystal Strenght nr 150 Color Collection Summer 2010 LE - Jak widać jest to dość stary lakier, ale nie zgęstniał za bardzo i ciągle dobrze się go nakłada. Jest on jaśniutkim ciepłym, lekko brzoskwiniowym różem.
Sally Hansen Daimond strength nr 37(?) - Piękny róż ze złotymi drobinkami. Dostałam go w gratisie do zakupów na Paatal.
Bell Fashion colour mr 300 - Ciemna i intensywna fuksja z delikatnym shimerkiem. To taki bardziej odważny kolor, w razie gdybym znudziła się pastelami :)

Pomarańczki!:


Od lewej:
Wibo Lovely Crystal Strenght (beznumerkowy) Color Collection Summer 2010 LE- Piękny koralowy pomarańcz. Tak jak wszystkie lakiery z tej serii dobrze kryje i dość długo się nosi. Jeden z moich najczęściej noszonych lakierów wiosną i latem.
Eveline Colour Insant Fast Dry & Long Lasting 628 - To już bardziej intensywny pomarańcz o żelkowym wykończeniu. Nie trzyma się bardzo długo ale niesamowicie szybko schnie.

Czas na niebieskie, miętowe i liliowego rodzynka:


Od lewej:

Essie Nice is Nice - Lakier ktory pojawił się w moim pierwszym poście. Dość problematyczny nakładaniu ale potrafi się trzymać do 7 dni!
Eveline Colour Insant Fast Dry & Long Lasting 627 - Głęboki błękit o żelkowym wykończeniu. Tak jak inne lakiery z tej serii bardzo szybko zasycha, ale nie trzyma się długo. Kryje po dwóch warstwach.
Essie Coat Azure - Piękny zgaszony niebieski ze srebrnymi drobinkami. Kryje po dwóch warstwach i nie smuży.
Rimmel Lycra PRO 500 Peppermint - Również można zobaczyć go w moim blogowym debiucie i tam też o nim więcej pisałam.
Catrice 240 Sold Out For Ever - Piękna winogronowa zieleń z delikatnym zielonym shimerkiem. Tu można poznać go bliżej.

I na koniec brokat:


Essence Nail Art Special Effect Topper 08 Night in Vegas - Nie wiem jak się nazywają tego typu drobiny ale są piękne - jakby rybie łuski - pomarańczowo-złoto-zielone. Świetnie nadaje się na pomarańcze, róże i nude. Uwielbiam go.

To tyle z wiosenno-letnich propozycji. A jakie są wasze ulubione kolory na paznokcie w tym sezonie? Ja czuje, że brakuje mi jeszcze jakiegoś żółtego.

13 komentarzy:

  1. bardzo przyjemne kolorki zwłaszcza te brzoskwinki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rimmel Lycra PRO 500 Peppermint mnie urzekł

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi z kolei wpadł w oko nudziak Paese:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajniutkie. Mi też brzoskwinki wpadły w oko :D

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne odcienie, wszystkie bym przygarnęła. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. u mnie tez podobne propozycje, dodalam jeszcze zolty i troche wiecej rozu. Chetnie przygarnelabym niebieski essie!

    OdpowiedzUsuń
  7. przepiękny! Ten z Paese..
    Gdzie można go dostać?
    blisko-sensu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja go kupiłam na stoisku Paese, ale można go też kupić na ich stronie internetowej.

      Usuń
  8. te zielone winogronko z catrice jest cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zielony z Catrice cudowny i niebieski z Essie :) no i oczywiście nudziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. miętka z Rimmel'a najlepsza :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne kolorki :)) A zwlaszcza Eveline Colour Insant Fast Dry & Long Lasting 628.

    OdpowiedzUsuń